Här har ni mig

Mitt foto
Många goda tankar. Många yra tankar. Många positiva tankar. Några negativa. Livet med andra ord.

1/16/2014

Tillbaka i spåret

Ett långt uppehåll från träningen har det blivit. Först lite semester före julen, sedan veckorna hemma med endast massa gottande. Jag var så trött den första veckan jag var här i Oslo så det blev inte någon träning då heller.
Igår körde jag dock igång vårens träning. Det blev en 35min länk med snö i luften och snöblandning under fötterna. Tungt, svettigt men också riktigt "feelis". Där föret var bättre kändes det riktigt roligt och pulsen höll bra med. De stunder då jag kämpade mig fram i snöblandning var tankarna mindre positiva. Ett mål finns nu framför ögonen och det kommer upp i mina tankar speciellt då jag pinar lite extra på träningen. Stockholm marathon 2014:s MÅLLINJE! WAU, den känslan. Då orkar man springa i vilka väder som helst, lyfta hur tungt som helst och alltid pressa fullt.

Idag blev det ett gympass. Fokuserade i större drag en vad jag brukar. Vanligtvis tar jag två till tre muskelgrupper per gång men nu då jag måste börja fokusera mer på löpningen blev det idag "övrekropp". Imorgon blir det "nedrekropp" och på söndag skall jag få till en till löprunda.

Nog tjatat om träning. Det här är ju faktiskt ingen träningsblogg. Ni kommer dock få stå ut med lite träningstalk eftersom det och läsning till (läs;höjning av) studentexamen kommer vara två saker jag måste prioritera denna vår. Förstås också inträdesprov pappa, jag har inte glömt dem!

Jag tänkte inte skriva något destu mer idag. Jag väntar på att mina sängkläder tvättats färdigt och medan tiden skall jag fixa ett litet kvällsmål samtidigt som jag söver ner mig med lite samhällslära (läs; SamHELLSlära, haha. So funny)

godnatt sweeties

Inga kommentarer: