Här har ni mig

Mitt foto
Många goda tankar. Många yra tankar. Många positiva tankar. Några negativa. Livet med andra ord.

1/24/2014

Ciao

Hola! Här är varit tyst som i graven. En snabb uppdatering.

  • Träningen startade ivrigt men fick direkt ett avbrott. Jag har varit sjuk sedan en dryg vecka tillbaka. En irriterande förkylning som hänger över mig som ett moln. Bryter varken ut eller drar vidare. Träningsstopp, litervis med té och en hel del samhällslära samt jobb sammanfattar min vecka ganska bra. 
  • Jag har blivit tillfrågad att vikariera/hjälpa till/leda kören under februari månad eftersom vår dirigent sjukskriver sig. Det är både spännande, roligt och lite skrämmande. Det skall nog gå hur bra som helst. Tanterna är ju super snälla. 
  • Idag bjöd Coca Cola min jobbavdelning på middag, på en restaurang som heter Fridays. Vi fick äta/dricka för 600kr/person. INTE ILLA. Plus detta får vi gå på bio. Vi åt middagen idag och skall gå på bio nästa vecka. 

Använde för första gången min långkjol jag köpte i London i juni.
Så kul att lacka naglar till helgerna. Det är inte svart utan mörklila. Jag har dock en svartvit effekt på hela fotot som du ser om du kollar riktigt noga. Ha-Ha.

Hejdå för idag. Jag kanske återkommer med lite mer imorgon. 

Inga kommentarer: