Här har ni mig

Mitt foto
Många goda tankar. Många yra tankar. Många positiva tankar. Några negativa. Livet med andra ord.

12/20/2014

Vasa

Hej där.

Mycket har hänt sedan jag skrev senast. Jag orkar inte gå in på alla händelser eftersom ni som läsare skulle tröttna och jag som skribent skulle få sitta här och skriva en vecka.

Kort och gott; Jag bor för tillfället i Vasa, tillbaka i kära Finland. Jag hade mitt livs bästa sommar och spenderade mycket tid med kompisar på stranden, beachvolley planen och på dansgolvet. Nu knackar julen just på dörren och jag skall i övermorgon åka hem till Ekenäs. Det skall bli fint att se alla vänner och familjen. Hemlängtan har jag dock inte haft denna höst. 2014 har varit ett så förbannat bra år. Började med en bra vår i Norge, en suverän sommar i min egen sommarstad och en helt otrolig höst i min nya hemstad.

Jag ville bara kika in här och uppdatera ett litet hej så att jag får hålla kvar vid den här bloggen. Kan hända att det droppar in ett inlägg här och där då jag känner att jag vill skriva av mig. Orkar inte starta en ny blogg för ett random inlägg nu som då. Dock blir det här en trasig blogg utan bilder eftersom jag inte har varken tid, ork eller vilja att göra detta mer helhjärtat. Ibland är det bara kul att skriva av sig lite.

Ciao, mina högst antagligen 0 läsare ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där!

En läsare har du åtminstone, jag tittar in här ibland! Hoppas att du trivs uppe i Vasa och med dina studier, visst är det toppen att studera till lärare ;)Sköt om dig och ha det så bra hälsar Mikaela