Här har ni mig

Mitt foto
Många goda tankar. Många yra tankar. Många positiva tankar. Några negativa. Livet med andra ord.

3/05/2014

Tjihuu

En av de sista resorna hem närmar sig med elefantsteg. På fredag flyger jag hem till min favorit plats på jorden och skall sedan tillbringa en dryg vecka med de mest fantastiska människor jag vet. 
Jag har idag exakt en vecka på mig att repetera det sista inför studentskrivningarna. Magkänslan är rätt bra för tillfället. Jag har lärt mig massor under de här veckorna jag har läst. Om det sedan kommer "rätt" frågor och/eller jag kan formulera mig tillräckligt tydligt återstår att se. Håll tummarna nästa onsdag. 

Då jag räknar ned till någon speciell dag brukar jag alltid räkna i nätter. Så ikväll då jag lägger mig i sängen är det två nätter kvar i egen säng före jag flyger hem till våren.Och det gillar jag stort! 

2 kommentarer:

Maandy sa...

JEE du har uppdaterat :D jaa, sen följande vs har jag all tid i världen, eftersom tentveckan sen e över o då ska jag bara njuta av alla fina vänners umgänge, inklusive ditt <3 weeho, va kuul! Vilken dag är skrivningarna? Jag håller tummarna för deej! Puss

Daniela sa...

VÄLKOMMEN BAMBULI!