Här har ni mig

Mitt foto
Många goda tankar. Många yra tankar. Många positiva tankar. Några negativa. Livet med andra ord.

2/25/2014

Påskägg

Jag såg de första påskäggen i butiken igår. De gjorde mig lycklig. Då påsken är här förflyttar jag mig tillbaka till Finland och det känns bra.
Hälsningar från en ensam sjukling i Oslo. Om 2 veckor har jag studentexamen och läsningen är trög men på gång.
Så vill jag gratulera min fina vän Vanessa på namnsdagen. haha. Nu fick du många gratulationer. Var nöjd!

Kyss

1 kommentar:

Amaaanda sa...

Kul att nån uppskattar, haha! Jag kan försöka jobba upp nån liten beskrivning ja :) du sku ju också kunna uppdatera lite, jag e in o kollar typ varje dag men blir nästan alltid besviken ;/ jag kommer nog ett varv på lördag iaf men har ganska stressigt, men de sku va kuul att ses snabbt iaf :) puuuss <3